Notícies
FLASH MOB: 30 ANYS!
FLASH MOB a CAN PUIG
La majoria heu vist un flash mob, des de divertits vídeos virals en línia fins a increïbles balls coreografiats en llocs de tot el món però: quin és el propòsit d’un flash mob? Un flash mob és un esdeveniment públic aparentment espontani que vol reflectir una idea, la seva funció principal es entretenir i sorprendre el públic, cosa que amb una bona organització s’aconsegueix, a part de produir un esdeveniment únic.
Així dons, aprofitant que Can Puig compleix 30 anys el proper setembre, vàrem decidir fer un flash mob on aquesta fos la idea principal: entre tots, ho fem tot i, per tirar endavant qualsevol projecte, cal que tothom hi posi el seu gra de sorra. Tot va començar quan el professor ens va proposar als alumnes de cultura audiovisual de fer alguna cosa especial per l’aniversari del centre. Van sortir idees diverses, però finalment vam decidir que un flash mob seria la millor opció.
Per fi ja teníem la idea principal del que volíem fer, però ens faltava el mes difícil, l’organització: però per sort amb l’ajuda del professor vam aconseguir coordinar totes les parts per a fer un flash mob. Primerament, tocava decidir la localització: ens van sorgir idees com fer-lo a Vilanova, Barcelona, etc… però finalment el que tenia més sentit era fer-lo al propi centre així que ara quedava el següent pas: com acumular molta gent en un espai reduït i que no sabessin que s’anava a fer un flash mob. Una vegada es planteja la idea de fer sortir a tot l’alumnat del centre, ESO, Batxillerat i cicles amb l’alarma d’incendis, el director ho va acceptar i vam tirar el projecte endavant. Dues companyes nostres (la Luna i la Maria) van preparar la coreografia amb la que ballaríem així que en aquest moment ja teníem gairebé acabada l’organització, sols faltava molta pr`cctica del ball i determinar la disposició de les càmeres per enregistrar-ho tot.
Una vegada lligats tots els serrells, per fi va arribar el dia acordat i vam poder gaudir d’un esdeveniment especial al qual havíem dedicat treball, esforç i bastantes hores, (principalment el David Puertas, cosa que agraïm molt). Una vegada ja vam acabar el falsh mob i va quedar tot gravat, quedava el muntatge. Ara ja, per fi ha quedat retratada la màgia d’aquest esdeveniment on gaudir, participar, i divertir-se en l’aniversari d’aquest centre és el mes important. Moltes felicitats Can Puig!!
Estimat de Déu, Adrià Raventòs, Cora Roig